andraadventtvåtusennio

Var väl egentligen igår, men en dag hit eller dit spelar väl mindre roll? andra ljuset är iaf tänt och det är det viktigaste, 2, 5 vecka kvar till jul men ännu bättre är att det bara är 1 vecka och 4 dagar tills vi sitter på ett plan till London. Ska bli underbart att få komma bort från julhandel hästar hundar och annat jocks.... (jocks=reklamen för ellen tampongen)
Idag är jag ledig ska ge hunden lite mat och sen ska jag rida lite, och ikväll har jag lovat att laga fläskfilé till björn kanske ska lyxa till det ordentligt med en efterrätt?


Kommentarer
Cattis

WOW en adventsljusstake. Jag blir impad. Ni blir mer och mer juliga hela tiden verkar det som :) KOm gärna hit och fika nån dag, helst innan kola- och citroncheesecaken tar helt slut... kram

2009-12-07 19:16:29
URL: http://cattise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0