när allt blir förstört

Min tanke var att jag skulle hinna med att göra lite "sådant som måste göras i hemmet" saker innan jag åkte till jobbet, disken var inga problem, promenaden med hunden och plocka i ordnin + torka bordet i tv - rummat inga problem.
sen började jag vika all tvätt en hög åt robin en åt sarah en åt björn och en med handukar låg/ligger det på sängen då ser jag den obligatoriska smutsvätts högen bredvid björns säng srterar ut det ljusa och slänger det mörka på sängen...

det är då det händer, samtidigt som en tröja träffassängen ser jag hur en STOR monster spindel kommer fram springer över sängen och ner bakom kuddarna, jag blir förlamad, kan inte röra ett finger sen blir jag illamående, nu måste jag snegla mot sängen hela tiden för att se vart den tagit vägen jag kan inte röra kläderna som ligger på sängen.

ikväll kommer stackars björn bli tvingat att bädda rent skaka allt i sänge ute och göra en koll runt/ under/bakom sängen..... tur fia kommer med vin och jag är ledig i morgon då kan jag bli lite full och förhoppningsvis glömma spindeln.

- därför hatar jag hösten ÄNNU mer

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0