10:38



trots allt så hinner vi med en del annat än jobb ibland, i lördags var det 50 års fest i måndags var jag ledig och passade på att frisera pudeln (nästan klar) så nu är hon kortklipt igen. Fia har lämnat oss för göteborg men jag hoppas verkligen hon återvänder snart, men för tillfället har vi istället 2 fransmän i huset.
Den lediga dagen han vi även med att hälsa på lena och mattias lite, dom bjöd på mat och trevligt sällskap.

Men jag saknar cattis och barnen, jag saknar tin och svea och jag saknar min lillasyster men snart (som jag sagt i 3 månader nu) blir det bättre och jag ska hinna med alla, eller så får jag bli bättre på att bara ta tag i det och klämma in det även om man jobbar mycket?

Kommentarer
Anonym

va e de för störd bild du klämt in på mig.. ?

2009-08-12 23:31:12
sarah

du är vacker som en dag...alltid!

2009-08-13 07:42:59
Cattis

vi saknar dig med! snygg bild på Fia :)

2009-08-13 07:43:02
URL: http://cattise.blogg.se/
Anonym

mm vacker som en dag.. äär de dagen med regn o åska, kanske lite hagel o slask oxå..

2009-08-13 18:14:29

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0