vad händer??

jag ligger här helt ensam, det är så tyst och lite men bara lite läskigt, björn ligger på lassarettet efter att han gick omkull med en häst och fick hjärnskakning. Han var stabil när jag åkte och jag har pratat med han två gånger efter jag kom hem, han skulle ringa vid ca 20 tiden efter han pratat med läkaren en gång till så kanske han skulle få komma hem idag eller veta när jag kan hämta han i morgon.
Han har inte hört av sig än och svarar inte på sjukhustelefonen, jag målar upp skräcksenarion här, är jätte orolig det kommer bli en hemsk natt om han inte hör av sig.

Jag hatar sådant här, är aldeles för lätt skrämd och orolig...

Kommentarer
Cattis

Jag med... Jag hittar på jättehemska saker om jag inte hör nåt... Igår trodde jag att A E hade dött på sjukhuset bara för att Henke inte hade ringt mig. Men det hade hon såklart inte! Hälsa Björn att han ska krya på sig och ta hand om dig! Kram

2009-04-19 12:23:39
URL: http://cattise.blogg.se/
Jonna

Usch vad obehagligt! Jag är lika orolig av mig. Om jag hör att det har varit en bilolycka i sthlm så måste jag ringa Mathias och höra att han lever... Mupp man är. Hoppas Björn kryar på sig!

2009-04-19 19:36:25
URL: http://jonnaliisamaria.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0