inga ägglekar här inte

uppe och hoppade redan kl 07:00, hästarna ville ha mat och komma ut. så passade jag på att göra klart resten där nere. Sen när jag kom hem hamnade jag här i sängen igen med datorn i knät ett dåligt val val verkligen. Kommer aldrig komma härifrån nu, är skit hungrig men orkar knappt gå och hämta frukost.

när jag väl kommer upp ska jag ta mig ut och göra  någonting, vad vet jag inte men det är fint väder. kanske ska åka en vända och innhandla klart sakerna till björns påskägg. Jag hade en plan på ett roligt gömmställe och en ledtråd för påskägget men eftersom "jag känner mina höns" (ett nytt uttryck jag lärde mig igår) så anade jag att det inte skullr vara något för honnom och mycket riktigt

- Det finns en risk att jag blir så arg så jag åker och köper ett eget ägg.

så vi skippar nog det där med roliga lekar för att få sitt påskägg, för sira och grållen är väl för korkade för att kunna läsa ledtråden...


Kommentarer
Lena

Vilklen ouppskattande karl du har! han borde skämmas med en sån sommaräng till flickvän som du!

2009-04-10 09:28:38
Cattis

Hej! Ok! Jag tänkte att du kanske inte fått min kommentar eftersom blogg inte visade den. Men dåså! Jag har en kola- och citroncheesecake som väntar i frysen... Vet inte riktigt om det är bra eller dåligt, men gott är det iallafall! Kram

2009-04-10 14:59:42
URL: http://cattise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0