gnällkärring

björn tycker jag är den sämsta bloggaren som finns pga min dåliga uppdatering.....

jag tycker inte det är så konstigt, känner mig som ett vrak svettig ful fet och labil, det ser ut som skit här hemma och då menar jag verkligen som ett slagfällt, jag har jobbat 11 h lö och 11 h sön, har varit folk här sen i torsdags och i morgon kommer min familj och med familjen även en allergisk lillasyster så det krävs att det är ganska rent här så hon ska slippa bo på akuten.  Inget är kul för någon att läsa om mitt gnäll och min missär......

men jag hoppas björn blir nöjd iaf!

Kommentarer
Cattis

och jag blir VÄLDIGT nöjd när du uppdaterar. sätt dig i solen en stund och ta det luuugnt, du hinner städa ändå. förresten så kan väl björn städa eftersom han helst vill att du bloggar?! hur länge stannar familjen då? kram

2009-04-27 11:13:01
URL: http://cattise.blogg.se/
Anonym

bitterfitta

2009-04-27 22:11:11

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0