22:28

oj oj oj ni ska inte tro att det är inte lätt att ha en hjärnskadad man hemma, (även om det är väldigt skönt att han är hemma och mår bra igen) han tycker ganska synd om sig själv och tycker han behöver uppassning på lite av varje och medans han har hållt sig på marken och fixat så har jag fått stått för ridandet idag, det gick bra och var trevligt, får se om han fixar det själv i morgon annars får jag väl ge han en hjälpande hand efter jobbet.

Nu är det egentligen dax för mig att sova (tidig morgon i morgon) men har slängt in ett par vita skor som för tollfället inte var så vita i tvättmaskinen och skulle behöva vänta på att dom vart klara så jag kan lägga dom på tork.


en liten sarah på en STOR akilles

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0